Guztiok gara jenioak

Gure eskolak, urteetan zehar, ezarritakoa burutu ezin duena baztertu egin du.

Baina, eskola inklusiboak, guztiok dugun talentu pertsonala identifikatu, garatu eta horretan sinesten du.

 

537064_10151548746607298_602256307_n

About Rakel Gamito

* IKTak + Hezkuntza * formulaz maiteminduta nago. Horregatik, urteetan zehar, bi arloetan trebatu naiz eta gaur egun”adingabeak eta Internet” da nire ikergaia. Ondo ezagutzen ditut teknologia eta espazio digitalen abantaila zein desabantailak, haurren garapenaren ezaugarriak eta didaktikaren oinarriak. Nire egunerokotasunean guzti horiek uztartzen ditut eta, ondorioz, aro digitalari lotutakoak nagusitu arren, anitzak dira nire diskurtsoaren gaiak: inklusioa, hezkidetza, kooperazioa… Sareak eskaintzen digun potentzia handiko bozgorailua nire bizipen, hausnarketa eta baliabideak besteen eskura jartzeko aprobetxatzen dut. Era berean, bide berdinetik besteen ekarpen eta iritziak jasotzea gustatzen zait, elkarreragina ikasketa-prozesurik esanguratsuena baita. Azken finean, erlantza guztion lanari esker osatzen da eta, banakako lana ezinbestekoa bada ere,guztiontzako kalitatezko hezkuntza bermatuko duena lan kooperatiboa da.

Posted on 2013-04-20, in Aniztasuna eta eskola inklusiboa, Sarrerak and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Utzi iruzkina.

Utzi iruzkina

Orellanatik

Arrasatetik Francisco de Orellanara