micro:bit, programazioa eskoletan
Asko dira programazioak haurren garapenari eskaintzen dizkion onurak. Programazioa pentsamendu konputazionalaren oinarria da eta, ondorioz, arazoen ebazpenari lotutako gaitasun anitzen lagun:
- Arazoen aurrean erantzunak bilatzeko gaitasuna
- Ikasketa eta esperimentaziorekiko interesa
- Autonomia
- Sormena
- Adirazpena
- Arreta
- Gaitasun kognitibo anitzak
- Logika eta kalkuloa
- Ulermena
Horregatik, haurren artean informatika-hezkuntza sustatzea helburua duen micro:bit programazio kita aurkeztu da.
micro:bit Raspberry Pi ordenagailuen antza daukate: tamaina txikia, prozesadorea, mikro-usb sarrera, bateria konektorea, LED argien matrizea … Programatzeko hainbat aukera ematen ditu gailuak, tartean Python programazio-hizkuntza erabil daiteke MicroPython bidez (hemen Python Fundazioaren oharra).
Iturria: sustatu.eus
Posted on 2016-03-24, in Gaitasun digitala, Hezkuntza ikerketa, IKT, Sarrerak and tagged Adierazpena, arazoen ebazpena, arreta, Autonomia, esperientziadigitalak, gaitasun kognitiboak, informatika-hezkuntza, Interesa, kalkuloa, logika, micro:bit, pentsamendu konputazionala, Programazioa, psikodidaktika, Python, Raspberry Pi, Sormena, ulermena. Bookmark the permalink. Iruzkin 1.
Pingback-a: #esperientziadigitalak borobilduz:teknologia berriak eta hezkuntza berrikuntzaren azken hausnarketa | Eskola Berriaren Oinarriak